آخرین درمان لوپوس نفریت کانونی ایمونوتراپی

جمعه 14 تير 1392
ن : lafee

آخرین درمان لوپوس نفریت کانونی ایمونوتراپی

آخرین درمان لوپوس نفریت کانونی ایمونوتراپی

در نفریت لوپوس یکی از عوارض جدی lupus.It است از دست دادن پیشرونده عملکرد کلیوی است و می تواند به شش stages.Focal نفریت لوپوس تقسیم اشاره به مرحله 3 لوپوس nephritis.Facing از عود مکرر درمان رضایتبخش با درمان های معمولی، افراد مشتاق برای پیدا کردن آخرین درمان نفریت لوپوس کانونی است.

چرا درمان متعارف نتواند به درمان نفریت لوپوس کانونی

لوپوس disorder.It خودایمن بدان معنی است که حملات سیستم ایمنی بدن است که باید بدن را در برابر بیماری ها محافظت سلول های بدن سالم و بافت های پاسخ ایمنی غیر طبیعی mistake.The التهاب در کلیه مختلف بدن parts.When شود درگیر، التهاب کلیه ها می تواند باعث زخم گلومرولها.

در نفریت لوپوس کانونی، کمتر از 50٪ از تمام گلومرول تحت تاثیر قرار می گیرد. کورتیکواستروئیدها و داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی هستند دو گزینه درمان عمده برای nephritis.Corticosteroids لوپوس می باشد داروهای ضد التهابی قوی که می توانید التهاب در kidneys.However در کاهش، این دارو می تواند انواع جانبی بالقوه جدی شود داروهای effects.Immunosuppressive می تواند فعالیت های غیر طبیعی سیستم ایمنی بدن را سرکوب می که کلیه خسارت. با این حال، این داروها تنها می تواند پاسخ ایمنی غیر طبیعی به طور موقت متوقف میکند، اما می تواند اختلال عملکرد ایمنی بدن را اصلاح کنید و بازگرداندن گلومرول آسیب دیده. بنابراین از دست دادن عملکرد کلیوی هنوز هم پیشرفت می کند.

آخرین درمان نفریت لوپوس کانونی ایمونوتراپی

ایمونوتراپی آخرین درمان برای درمان لوپوس nephritis.This است که برای درمان بسیاری از بیماری های نسوز مانند cancer.However، ایمونوتراپی برای بیماری کلیوی استفاده شده است دارای نوآوری بیشتر و بهبود از ایمونوتراپی سرطان و دیگر شرایط.

ایمونوتراپی در درمان نفریت لوپوس کانونی، نه تنها می تواند به فعالیت غیر طبیعی سیستم ایمنی بدن و التهاب را سرکوب، بلکه می تواند کمک به بدن بازسازی system.Thus های ایمنی طبیعی، سیستم ایمنی بدن را به حمله به هر یک از قطعات در بدن متوقف خواهد شد.

علاوه بر این، داروهای چینی مورد استفاده در ایمونوتراپی می توانید خود بازسازی اختلال کلیه tissues.In از این روش تحریک، عملکرد کلیه را بهبود قابل توجه داشته باشد.





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ایمونوتراپی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.